FUN.


Saya rindu crush saya. Eh saya rindu blog saya hehehe
Friday 2 March 2012 ? 0 Comment ?

Assalamualaikum semuaaaaa!! Kalau korg semua perasan, Pycha dah lama tak update blog kan? Betul tak? Ke korg tak perasan, oh korg tak perasan eh k................................................................ *merajuk setahun*

1 year later,
Hi, saya dah tak merajuk hihihi jgn nak gewdikz sgt eh Pycha ~.~ Back to normal, ekceli saya tak ada best story to story pun. Saya cuma rindu................................ bestfriend saya, BLOG!! *clap hand* haha rindu gila doh kt blog ni rindu gila ah rindu serindu-rindunya. Eh. K. Btw siapa nak tahu yg saya ada crush!!!! OMG OMG MUKA DIA MACAM "E" DOHH LAIK SI-RI-ES-LI. Tapi kan sebenarnya tak serupa sgt pon, ramai ckp E lagi handsome lagi comel. EH MESTILAH EN. Sekali pandang mcm E, dua kali pandang terus melting, tiga kali pandang rasa nak lempang sbb comel sgt *berangan* 

Semenjak aku asyik sorang2 je skrg ni, aku kuat berangan. Eh ber-aku pulak, tadi ber-saya. Apa Pycha ni, Pycha ni dah knp? Haha k aku kuat berangan skrg. Especially time pergi and balik sekolah. Mula ah start keluar awan2 kt kepala aku. Hahaha damn Pycha damn, stop it please!!! Then jerawat pun bertakhta di muka ku. Thanks a lot doh pimple ^^

Btw esok, aku kena jadi photographer for roadrun. YEAY! Tak pyh lariiii~ Aku nak tangkap gambar crush aku banyak2. Hahaha mengada doh Pycha ni xP Ok dah lah, taktau nak type apa dah. Bye semua bye! :D


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Walking The Dog-FUN.