FUN.


TEN-SI-ON
Sunday 22 January 2012 ? 1 Comment ?

Assalamualaikum and hello ppl! How are you? Sihat en en. Bagus :) Kira2 dah brpa hari eh aku tak update blog? Seminggu? 5 hari? 125 jam? Wow, lama nyaaaaaa........... Ok tak sebenarnya

Awak semuaaaaaaaa, sekolah cemana? Okay tak? Cikgu sporting tak? Ke garang nak mati? Haha nasib lewww. Cikgu aku semua best cenni haa (YY) Tapi kalau dpt cikgu garang, lagi bagus tau. Takdalah nak skip homework jee. Nak ngelat, taknak masuk kelas mmg tak lah. Kannnnnnnn. Eh know what? last Thusday, aku kena buat ujian for kelas Grafik. Uih bedobar den bila cikgu panggil and suruh buat test lepas rehat. Gilalah dah la tak prepare apa2. At the same time, mmg confuse to the max wa ckp lu. Take a time call mama. Thennnnnn, I take the test. Guess what aku lukis apa................................... Elmo!! Haha tahu dah kann :p Hehe. But, aku mmg takleh ah masuk kelas tu. So now, nak text cikgu and cancel for the rayuan. Sorry cikgu :( Lek Pycha, tantah kau tak dpt. Thats good :(

Friday, aku salah faham dgn Reza!!! Ah gila woi, menangis aku tsk tsk. Sorry tau my baby :( And Izzahhhhhhhhhhhhhh, aku rindu kau! Mcm shit kan kau ni. Haha aku IM bukan nak reply. Hmm lupa aku ke apa. Oh noo jahhhh!!

Tadi kan, aku tak sengaja baca comment dua merpati ni. Dah keluar dkt news feed aku, aku pun baca lah. Lagi2 ada nama aku kt situ. Wow wth bebehhh. I know dia ingat aku tak dpt baca cz she unmention me. And now, dah takda dah pun status tu. Delete or what, idk. Ergh. Rasa mcm aku ni spoil kan relay org. But, aku dgn dia takda apa2. Serious! I'm sorry L. Not my fault.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Walking The Dog-FUN.