FUN.


I'm confuse
Tuesday 3 January 2012 ? 2 Comment ?

Assalamualaikum ya ahli kubur........ Eh hehe sorry. Semua hidup lagi kan. Alhamdulillah. Semoga dipanjangkan umur ye :)

Ok Pycha dah tau dah dapat masuk kelas apa form4. Apa yg dah pilih, itu yg Pycha dpt. Tapi................Pycha nak tukar!! Ekceli dulu time pilih, mmg Pycha pilih kelas F which is Akaun Geo for pilihan 1 and kelas D iaitu Graphic for pilihan 2. Kira mcm mmg nak ah kelas Akaun Geo tu. Bila dah dpt, rasa nak tukar pulak. Ergh.

Memula Pycha dpt tau kelas from Eryno. Then dia kata dia nak tukar dgn Pycha. Dia dpt masuk kelas Graphic. Pycha pun mcm, "Eh nak masuk Graphic lah sbb Reza ada". So Pycha ckp dkt dia besok kita tukar. After a few second, Pycha terfikir. "Betul ke aku nak tukar? Takut menyesal nnt". And Pycha pun buat lah call-me-back kt Domo. Sorry kak, saya takda credit. Hehe n.nv Orite, Domo kata "Tanya lah mama, kak ijah, kakak semua. Kalau kak yah, kak yah amik Graphic" Hah! Domo mmg sekepala dgn aku. Haha. Selepas itu, saya menelefon Reza. Opss, saya membuat call-me-back sekali lagi. Saya beritahu dia bahawa dia dapat masuk kelas Graphic. Dia gembira. Kemudian, dia datang ke rumah saya dan mengambil saya untuk di bawa ke sekolah................. Lulz, why I'm so bahasa melayu?

Hm hm, I'm so keliru. Nak pilih mana satu? Nak tukar or stay? Kalau tukar takut menyesal. Argh. Saya akan fikir2 kan. Ya Allah, tolonglah aku. Masa depan ni.

Assalamualaikum.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Walking The Dog-FUN.