FUN.


Once again.................
Friday 16 December 2011 ? 0 Comment ?

Assalamualaikum.

Ni entry saya yg kedua untuk hari dan malam ni. First post happy je kan? Yela, menang contest :P Hehe. Apa yg saya nak ceritakan ni, tak dapat saya ceritakan sepenuhnya. Saya hanya akan ceritakan drpd luaran sahaja. Dalaman, biar disimpan dalam hati.

Sekali lagi saya menangis di depan family saya. Saya harap tangisan saya pada malam ni adalah untuk terakhir kalinya di depan family saya. Segan kot nangis depan family. Saya menangis bukan sebab masalah yg saya hadapi, tapi masalah abang saya. Eh, yg sebenarnya....................

Saya menangis sebab saya fobia. Bila abang saya dah mula bersuara, maksud saya suara yg lain drpd yg biasa. Suara dari hati yg marah. Saya kenal abang saya. Bila dia marah, bila dia gembira. Dari muka dan suara saya dah tahu. Abang kandung kan. Abang yg menjaga saya sejak saya kecil dan sehingga lah saya besar seperti sekarang. 

Sebab apa saya fobia? Itu tak perlu diceritakan. Family privacy. Everyone needs privacy.

Saya seorang perempuan yg cepat menangis. Hati saya cepat terasa atau tersentuh. Saya perempuan yg sensitif. Hehe harap maklum jejaka diluar sana.

Walau apa pun, saya gembira teramat sangat sebab masalah tadi sudah dibincangkan. Saya harap, mereka dikekalkan dan dapat disatukan. Itu paling saya harap.



Satu masalah sudah saya cerita. Lagi satu masalah...................



Sekali lagi saya dan someone bergaduh tentang 'perasaan'. Nak kata bergaduh, tidak. Kami meluahkan apa yg ada dalam hati pink saya dan apa yg ada dalam hati purple dia. Tak perlu saya mention nama dia, siapa yg kenal saya pasti akan tahu. 

Saya tak pasti sama ada saya sayangkan dia seperti saya sayangkan 'dia'. Dia dan 'dia' adalah orang yg berbeza. Yg pasti, saya mmg sayang kan dia tapi mungkin tak sama sayang nya saya dekat 'dia'.

Susah nak lupakan 'first love' ceh. Sejujurnya, kalau benda tu tak berlaku, kemungkinan kurang sikit susah nya. 'Benda tu'? Hanya kawan rapat je yg tahu. 


Eh mcm takda mood je nak cerita pasal cerita kedua ni. Haha pelik tak knp bahasa aku centu? Aku pun taktau knp. Tapi lega dpt lepaskan. Sampai sini jelah kot aku nak bercerita. Btw besok nak pergi Sunway. Beli barang sekolah semua. Tak sabar! Hehe ok goodnight bloglove 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Walking The Dog-FUN.