FUN.


kebosanan melanda diriku!!!
Thursday 29 December 2011 ? 2 Comment ?
Let me start with Assalamualaikum as a muslim to all muslim and Hi hello morning for those yg non muslim.

So.......................................hows yr holiday?! Is it bored like me or you dont wanna go back to school?? Tell me!! Tell meeeeeee *screaming*

ok stop with the screaming-ing things. Back to normal.

Haa, acanno? Lagi brpa hari je nak New Year and then 2 3 4 Welcome to school :) <------ THAT IS FAKE SMILE OKAYY!!! Em but, ekceli I love it. Sbb apa? Sbb bosan nak terberak k duduk dkt rumah ni. "Terberak" why terberak? Idk why *blurface.jpg*

This is my rutin harian for cuti sekolah tahun ni
Tidur
Mandi
Makan
Tengok tv
Online
Makan
Tengok tv
Online
Bergurau senda dgn Nana
Tengok tv
Tengok tv
Tengok tv
Cubit pipi Nana
Tengok tv
Kacau Nana tidur
Tengok tv
Main golf dgn Nana
.
.
.
.
.
.
.

And yeah, you gais see that. My holidays full with television. TELEVISION OKAY. Isn't boring? Tapi ok jugak lah, tv drpd online. Online tu lagi membosankan. Percayalah, bosan sgt. Huh sbb tulah aku jarang online skrg. Jarang sekali nampak muka aku dkt IM kan. Kalau online pun dkt hp or ipad. Perasan tak? Haa perasan kan :D itsok kalau yg tak perasan tu hmm yelah siapa je aku ni hm bukan retis pun...........sadlyf3

Well korg pulak mcm mana? Boleh share dgn i, comment je dkt atas tu ok *big smile with yellow teeth* urgh takda siapa nak kawan dgn kau Pycha! Dgn gigi kuningnya!! Mua Ha ha, rasa kan!!

Ok thats drama.................I wanna be a photographer not an actors. I hate drama! Semua tipu belaka. Jgn ingat semua org boleh tipu aku. Menci tau menci. Eh emo pahal.

Just now, i read Yuna tweet.

That retweeted by me is her tweet and it is the WOWW situation. I keep my eye on the timeline and than keluar lah soalan tu. I google it! Haha kantoi~ Ok let it be. Aku rasa korg pun akan google the answer if korg tgk soalan dia.


See huh? Tolong jgn ckp dgn aku "Lerhh, senang je kot. tkyh nak google sgt Pycha" "kau tak belajar ke doh?" "you've to read a lot of book" please dont please. I'M SOSAD OK!!! "Lek ahh, kita hanya mencuba" that is what Domo say. Thanks sis, you chill me back.

Know what? I take 4 hours to finish up this entry. Pelik tak? Tak sebenarnya sbb aku tgk movie tadi. So blog ni cm tergendala kjp ah hehe. Now nak pergi tidur. Morning all~~~~`


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Walking The Dog-FUN.