FUN.


Contest Saya Sayang...
Thursday 1 December 2011 ? 4 Comment ?

Hai and assalamualaikum people! Saya nak cakap yg saya sayang diri saya. hehe saya ada join satu contest ni. tulah contest nye. click banner and korg boleh tgk syarat-2 mcm mana nak join contest ni.......


See! *drum roll* tulah saya :D well ofc semua sayang diri sendiri kan, takkan ah tak sayang. gila hape :p even saya pendek dan hidung saya besar sikit drpd orang lain, saya tak kisah pun. comel apa, lalalala. nobody is perfect right? yesssss, so me too. but I'm happy with myself. Allah dah bagi secukupnya untuk saya jalankan hidup. saya wajib hargai nya. saya ada family yg sentiasa sayang kan saya, saya ada kawan-2 yg boleh terima saya seadanya, lol cuma saya takda bf je. maleh ah nak couple-2 ni. uhuks xP ok I think dah cukup kot. now saya nak publish this post and send dkt blog Prom Space. rasa berada di angkasa lah *tengok langit* hehe. jom lah semua kita ke angkasa lepas!

Tagged ;
Domo


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Walking The Dog-FUN.