FUN.


Dream.
Thursday 3 November 2011 ? 0 Comment ?

Hai and Assalamualaikum :) korang semua sihat tak? hope sihat ye, hihi. ok harini nak cerita mimpi. aku mimipi org kt atas ni. nama dia Ariff Hafiez. rindu dia sgt sgt :( rindu time sekolah rendah. aku rapat dgn dia dulu. ehm taktau knp tetiba mimpi dia o.O bangun drpd tidur terus terfikir nak tulis entry psl mimpi ni. yg aku ingat, aku mimpi dia dtg sekolah aku. dlm mimpi ni si 'dia' pun ada jugak. k sibuk je. rindu wehhh kt dia ni. aku rasa dia dah tak ingat kt aku kot :/


ni gambar time darjah enam. aku yg di tengah antara dua pengawas tu. muka takleh blah haha k tkyh tgk. ehm rindu nya kt semuaaaaaaaaaaaaaaa :'( rindu Ariff, Muzainah, Asyifa and Puteri. yg lain still ada dgn aku tapi ktorg tak serapat mcm dulu. kalau boleh nak putar balik masa. tapi apa kan daya, mana boleh woi. wuuuu rindu abg aku ni :<


LotsofLove, Pycha 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Walking The Dog-FUN.