FUN.


Day Third Fasting :)
Wednesday 3 August 2011 ? 0 Comment ?

Well hello bloggers, assalamualaikum :-) puasa ketiga harini sudah saya jalani. Alhamdulillah, kenyang dah lps berbuka tadi. Alhamdulillah juga sbb saya dpt menulis blog for today. Act pagi tadi tak ada cerita apa pun, then taktau nak tulis apa kt blog ni. Now I got a story to share with yalls. Just now, I know who is my HATERS. alhamdulillah sekali lagi kerana bertambah pahala saya disbbkan bersabar #insyaAllah dan berkurangan pahala mereka yg membenci saya kerana berkata tntg saya. Taktau apa masalah dorg sampai nak benci saya. Jgn terlalu bencikan seseorang sehingga boleh mendpt dosa yg berganda di bulan Ramadan ini. NOBODY IS PERFECT aite? So, please dont talk about people if you dont know her well. Saya tak ganggu korg punya Bf pun. Korg nak ckp saya GEDIK GILA BILA DPN LELAKI? k ckplah. Mulut org saya tak boleh nak tutup. Saya hanya boleh pekak kan telinga dan bersabar. Bak kata kwn baik saya yg sorg ni, #banyakkan bersabar dlm bulan puasa ni. And one more things, kalau dah tak suka buat cara tak suka ok? Jgn lah senyum di dpn, di blkg mengata. saya tak berdendam apa-2 dgn korg. Saya hanya mampu memaafkan :-) sekian 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Walking The Dog-FUN.