FUN.


Day Second Fasting :)
Monday 1 August 2011 ? 0 Comment ?

salam and hi bloggers ;) today dah masuk hari kedua umat islam berpuasa. insyaAllah aku boleh habiskan puasa tahun ni except hari-2 yg tertentu lah. hihi, okay tadi ada majlis ilmu dkt sekolah. tak semua yg dpt dgr ceramah kt majlis ilmu ni. aku kira beruntung lah sbb cikgu pilih & aku volunteer nak pergi. first-2 tu mmg mengantuk gila ah. rasa nak baring je dlm surau tu. then lepas ustaz tu dah pasang some video psl pengorbanan seorang ibu yg buta, terus tak ngantuk. kusyuk tak kusyuk ah tgk vid tu. wuuuu sebak weh. sumpah tak tahan nak nangis. bila aku tgk kwn-2 aku ramai yg menangis, aku apa lagi. bercucuran air mata yg keluar. k hingus amik kesempatan nak keluar sekali. haha tak henti-2 aku nangis. susah sgt nak stop nya :'( hati aku ni akan tersentuh bila ckp pasal ibu bapa. aku bersyukur sgt sbb still ada mama abah. aku sayang dorg. kalau boleh aku nak mati dgn dorg.

'mama abah, adik nak minta maaf sbb adik dah bnyk tipu mama dgn abah. adik selalu tak nak dgr ckp mama abah. adik minta maaf sgt-2 emuahhhhhhh :-*'


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Walking The Dog-FUN.