FUN.


♥♥-♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥
Monday 4 July 2011 ? 0 Comment ?
aku teringat time mula-2 aku nampak dia kat sekolah. dia budak baru. Sya yg tunjukkan dia dkt aku. before that, Sya ada cerita kt aku psl dia. Sya kata dia handsome, putih segala ah. then bila aku tengok dia, ohhmygosh fuckin perfect sial c(: haha.

aitee lepas tu. aku asyk pergi kelas dia. lepak sana sbb saja nak tgk dia. dia agak diam dlm kelas. yelah, baru lg kan. hihi, k aku pegi tempat Danial. sembang sana dgn dorg. and for the first time dia ckp dgn aku. mana tak happy gilaaaaa kan aku ^^ balik tu terus bg tahu dkt Sya. haha cam buduh.

and dkt facebook pulak. Sya jugak yg bg tau aku nama fb dia. then aku add dia. hahaha, gedik bodoh -,- okay, dia approve lah :) aku send dkt wall and say ' Thanks '. dia just reply ' ;D '. and blablabla ~ dia tiba-2 IM aku. wahhhhhhhhhhh tersengih je aku :D and malam tu jugak ktorg couple bagaikan mimpi jadi kenyataan doe. haha, firstly, aku cm tknk serious. tapi, lama-2 sayang sampai menggunung #sayangsangatpuntakboleh ;)

seminggu selepas couple time cuti sekolah, ktorg date. first time hidup aku dating. haha, kesian kan :( yeah, tipulah kalau kata tak best. hari paling istimewa kata orang. haha, tak boleh lupa sampai sekarang :) every second that happen that day, I'll never forget it. cehh ayatttt, mcm nak kene sepak je :3

lepas tu, ktorg mcm biasa. mestilah ada gaduh. tp mestilah jugak ktorg berbaik balik. nak kata selalu, mmg selalu ktorg mcm tu. aku tak kisah pun. sbb time pujuk-2 tu yg aku suka :> haha. tak pernah bosan dgn dia. err, maybe lah. hehe.

btw, dkt sekolah ktorg tak bertegur lgsg. tak tahu knp :/ tp yg aku tahu, ktorg dua-2 sama SEGAN. bila aku terserempak dgn dia, Ya Allah, jantung dupdapdupdap gila. tuhan je tahu mcm mane rasanye. knp lah mcm tu kan -,- aku pun pelik. bila date okay je. terlebih okay


ktorg ada break sekali sbb salah faham. down gila aku time tu. but then ktorg together again ;> sampai lah satu hari yg paling damn shit. ktorg break, until now tak together balik :( I always waiting. tapi time ktorg dah tkde apa-2 relation tu, ktorg kawan mcm biasa. still bertegur. dalam masa tu jugak, ktorg gaduh. gaduh sampai dia remove aku. pastu aku add dia balik. ktorg berbaik. then gaduh lagi. aku block dia. after that, aku unblock and sampai skrg aku tak add dia. bodoh kan gaduh bnyk kali :3 aku act tggu dia add aku. tapi, jgn harap lah weh.

okay, aku prnh suruh dia dgr lagu Perfect Two by Auburn. dia dgr, then

#letter A and Y je yg aku boleh show kan. hihi, yg lain carilah sendiri kalau nak tau :D

hihi, kay dia send kt aku lyric lagu tu. aku sambung, dia sambung. and lastt dia dah malas. haha, nak amik hati aku leteww terus ckp sayang kt aku. hee takpelahh. aku suka sangat-2 :-* eh nak tahu tak? PURPLE colour favourite ktorg and A7X favourite band dia. first time dgr nama band tu, drpd dia ah. lagu yg aku suka, Dear God. bila dgr lagu ni, aku mesti teringat kat dia 

semua ni dah berlalu pergi. amboi ayat jiwang-2 nak pegi mana an? haha, dah-2. tak yah nak sedih sgt. watlek je bak kata Aniq gemok tu :) ok lahh. penat update pnjg-2 nie. saja nak lpskan rindu. bhaha, bkn ada org baca pun :/ kesian iteww. kbyeeeeeeee ♥.♥


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Walking The Dog-FUN.