FUN.


Today I'm sad after happy.
Wednesday 8 June 2011 ? 0 Comment ?
ni lah ktorg :) act, ada lg sorg. dia lah photographer nye. *Kiddo Shafiq

8 August, aku dgn yanie and other ten boys pegi hangout. Kay best gila lepak dgn dorg, mmg gila-2 haha. At the first mmg have fun gila, jln sane jln sini. Then suddenly dia ade dgn gf and adik dia pulak. Shittttt! Dia pndg aku mcm nak tknk je, tahu lah gf kau ada. Nak kata aku jealous mmg lah but at the same time, I really hate it! Sumpah sakit hati sgt :( aku terus cm moody spnjg jln tu. Allah je tahu mcm mne hati aku sakit. Dulu aku kt tmpt prmpuan tu dgn dia, now you place it girl. Mmg terasa sgt D': ya allah tlng kuat kn aku. Kay and then aku balik lmbt pula. Mana tak kene mrh. Haih lps ni tak bole kelua dah. Haha, and thanks to Sharudin sbb teman aku balik. Thanks to Faez sbb care psl aku. Thanks to Fazly sbb fikirkan aku nak balik. Thanks to semua ah, mmg fun gila. Oh yaa one more, spatutnya harini aku meet G-Aishah and Rara Scarlet, hm tp Allah tak izinkan kot. Ktorg tak dpt jmpe sbb ada hal yg trtntu. Lastly, aku tgk Zufar dah berubah. Aku bgtau dia aku kena mrh semua sbb balik lmbt. Dulu kalau aku jd cmni, dia org pertama mrh aku, dia cm bising-2 lah. Now, dia stkt tny knp balik lmbt then dia tny pegi dgm sape and last text dia 'oh okay okay' see that? Dia dah tak kisah psl aku. Haha, tkpe lah dude. Kau ada life sendiri. Skrg mmg dah tak peduli pun psl aku. Haha sokey lah :) and today I'm sad after happy.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Walking The Dog-FUN.